~ KeRNa Aku TeRUtErUBOzU ~

seribu mimpi berjuta sepi hadir bagai teman sejati di antara lelahnya jiwa dalam resah dan air mata ku persembahkan kepada-Mu yang terindah dalam hidup

Buruk di pandangan mata tak semestinya buruk segalanya

Buruk atau jelek sama ertinya . Persepsi org2 kita,sekali buruk selamanya buruk right??? bg pendapat kak shada,buruk atau tak bergantung pada tingkah laku seseorg dan yang paling penting seperti k shada gtau sebelum ni iman.

kenapa nak memburukkan org? ermm..mgkin krn dendam dan hasad dengki.itu buruk perangai.Bagi mereka yang belum sedar,amik2 la iktibar dan jgn lahberterusan melakukan perkara tersebut krn ia adalah slah dan tak elok lah.fikir2 kan lah..

Tetapi,,mari kita mendah tangan dan berdoa serta bersyukur kepada mereka yang telah kembali ke pangkanl jalan.Allah telah bukakan pintu hati untuk dia menerima hidayah .bukan senang untuk mendapat hidayah Allah, hanya org tertentu shj.

Agak2 ape akan jd pd kehidupan kita 5 tahun akan dtg? jika kita gembira di atas penderitaan org len..sat lagi mesti Allah akan balas balik kan..lau x di dunia,akhirat masih ada.jadi..jgn buat jahat kat org even org tu buat jahat kat kiter sbb kita xtau nasib kita n nasib dia mcm mana..

erm..okelah..

                                            bersabar dgn ujian dr Allah

0 comments:

Post a Comment